Hello lovlies!

Som ni kanske har märkt har jag varit lite off på sistone. Detta har berott på flera olika saker. Dessa är bland annat att jag har börjat tappa motivationen och att skolan tar alldeles för mycket tid. Det känns även också som att min historia inte uppskattas.....Det jag undrar nu är ifall det är något ni saknar? Jag vet att de flesta av er cravar lite drama i historien i form av en tjej, jag lovar er det kommer massvis med sådant senare.
Kasta hit kritiken så tar jag allt med en nypa salt ;) Skriv vad ni tycker saknas, vad som är bra/dåligt och gärna vad ni tycker såhär långt!
// NJM

Kommentarer
Postat av: J

Jag tycker storyn är hur bra som helst! Men visst drama är såklart alltid uppskattat. ^^ Annars keep up the good work! :)

Svar: Tack! 😄Du vill nog veta att drama is coming to town, så det är bara att vänta ;)
thestoryline.blogg.se

2013-11-14 @ 18:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0